ericakarlberg

2010-08-31
20:22:54

I wanna boom bang bang with your body yo.
Ja nu var det ett tag sen jag la in ett inlägg :S. Har inte kommit in att sitta så mycket vid datan än, sen har det verkligen varit fullt upp! Skolan tar jävligt mycket kraft. Speciellt när man har 5 dansträningar och en idrottslektion i veckan. PLUS vanliga lektioner! Sen har jag sovit ganska mycket hos min älskling :). Och då brukar jag inte vara så osocial och sätter mig vid datan ^^.
I dag i skolan hade vi första idéhistoria. De va awesome i dag :D, vi dansade typ primitiv afrikansk dans (som vi i grupp fick komma på själva). Grupperna fick olika teman, och min grupp fick parning xD. Sen moder dans på nästa lektion :D det är as kul! går dock ganska fort så man måste verkligen gå in och ge 100%. Sen 10 min på sig att stretcha duscha byta om och springa till klassrådslektion -.- JOBBIIIIIGT! På svenskalektionen gjorde vi jobbig diagnos :( , matte va chill :) gillar vår lärare! Carter Arnold från texas :D.
Sen skyndade jag mig till tåget och gick direkt till frissan och klippte mig och gjorde lite ljusa slingor i håret :)
Nu känner jag bara för att sova!! Men ska väl hänga med till gymmet och köra ut mig ännu mer^^.
PUUSS♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: