ericakarlberg

2010-08-22
14:17:14

Gåååågågågågågågååå
Fan hade tänkt att gå ner till stan här ifrån luddes fars hus och leta efter något nytt att ha på sig i morgon innan Ludvig slutar jobba i dag. (Eftersom jag inte kom hem i fredags så kommer jag ingenstans om jag inte får skjuts eller gå, Sommar kortet har jue gått ut och jag har inte fritidskortet -.-). Men nej, fucking jönköping ska vara stängd på söndagar! Som tur så är Luddes pappa mycket snäll och säger det innan jag går att det är stängt =). Ist så sitter vi och pratar om skolan, nya schemat, resor och skidor mm. Sen så frågade han mig om jag vill ha skjuts ner ist :D haha slipper gå :3. Ska väl gå sen från stan till a6 efter jag och Ludvig har matat tjockiskatten, så lite gå blire ändå =).

Bild från när jag och Ludvig gick och matade tjockiskatten i går =)

Bild från hemvägen efter jag och Ludvig matade tjockiskatten i går =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: