ericakarlberg

2010-08-18
22:20:46

Blekning!
Japp, jApp JAPp, i dag vaknade jag 08:30 och mötte anna vid kvart över för att gå till vånan gaaamla skola :D skulle först förbi hos mig och hämta en bok som jag hade glömt att lämna in till skolan (a' . Men väl hemma hos mig var det låst och jag hade ingen nycket så vi satt ute och pratade ist :). Sen följde Anna mig ner till  salong Mattis. Vi satte oss där och väntade en timme innan han började med mig, då var Anna tvungen att gå. Mattis blekte då min hårbotten, fick sitta med medlet i värsta länge kändes det som medas han tog några andra kunder. Sen sköljde han ut det och så fick jag föna det själv xD. När det var färdigt hade det kommit så många kunder så jag tog lunch 30 min och kom tillbaka för att bleka resten av håret. Självklart hade det kommit nya kunder så fick vänta ännu en stund. Var sedan färdig där strax innan 16.00 då jag fick gå till jobbet och börja jobba.. TrÅÅÅÅÅkigt! Är så jävla trött på att måla den där jävla konteinern -.-' . Iaf vid sju sen så kom älskling :D:D:D:D:D:D satt då på jobbet till nio... då vi åkte och köpte dipp, pepsi och naturgodis<3 Hem gjorde i ordning morötterna och gick upp nu för att titta på film :). Men ville blogga först så Ludde sitter här o titta på en cpfilm och äter upp allting xD jaja ska välja en annan film nu
pusshej :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: