ericakarlberg

2010-08-24
20:09:10

aaaah :@ g395u4¨qo gnqäba vnäDGCn
Är riktigt pisst off just nu! Var nyss på dansledarmöte. Mmh och där så skulle vi få reda på vilka som ska ha vilken grupp mm. Då räknar de upp först för vaggeryd, så den ska ha den gruppen, och dom ska få den som jag kanske skulle ta hon fick den gruppen (som jag visste) och sen hon får ta högstadiet. Och ja ba, WHAT?! 4ot4+qyå¨3 åv Fick värsta chocken först lixom ba jaha, har dom glömt mig eller något? :S. Men nej. Jag ifrågarsätter och får till svar att de är GANSKA många som går i den årsgruppen som ska dansa. Så det KANSKE bli två grupper ocj isf får jag den gruppen! Man ba jaha?! Fan jag va dansledare förra terminen, och så får tre nya grupper men inte jag.. ÅÅååååhgh grrrrrrrrrrrrrrr och morrrrr.. Blir så jädra sur. Har typ tänkt på massa låtar o så under sommaren i onödan nu känns det som...................................

Aah men skolan va väl bra i dag. Har inte riktigt kommit in i det än. Men de var riktigt roligt att ha vår första danslektion :). Hihi vi har dans varje dag förutom måndagar då jag har teater och idrott (L).
Fick även träffa min älskling en sväng i dag. Han bjöd mig på subway :D:D:D sååå sött :*.
Älskar dig Ludvig! <3

Så nu ska jag lugna ner mig lite, måste de nu när jag ska klippa Marcus hår. Sen blir de nog ringa till älskling=)

Puss♥

Kommentarer:
#1: Anonym

Surt för dig MLS <33

2010-08-24 @ 20:28:30
#2: Leeeeeeeeewddeee :D

Aww älskling då :S fan vad elakt, de borde ju prioritera de som har haft innan! blev fan sur nu :@ sånt är bara lågt, att ta någon ny före någon som faktiskt gjort det tidigare och lagt energi på det då. Utan att ens säga till något också! :@ Hihi den mackan var god :D älskar dig också :* <333

2010-08-24 @ 21:27:00
#3: Jenny

Ahh, stackarn!!!

Muntra upp dig en ny vecka har börjat dvs en ny start<33

2010-08-30 @ 08:36:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: